-
Buty piłkarskie
-
Odzież
- Akcesoria
- Dla bramkarza
-
Piłki
-
Inne sporty
- Siłownia i fitness
- Bieganie
- Skating
-
Turystyka
- Namioty
- Kuchenki turystyczne
- Kompasy i busole
- Śpiwory
- Butle / kartusze
- Elektornika turystyczna
- Materace
- Naczynia turystyczne
- Pontony i kajaki
- Maty i koce piknikowe
- Lodówki turystyczne
- Impregnaty
- Meble turystyczne
- Latarki
- Akcesoria turysyczne
- Hamaki i parawany
- Lampy turystyczne
- Kije turystyczne
- Dla szkół
- Koszykówka
- Siatkówka
- Piłka ręczna
- Sporty wodne
- Sporty zimowe
- Sporty walki
- Rowery
- Tenis
- Badminton
- Unihokej
- Elektronika
- Medycyna sportowa
- Gimnastyka
- Gry towarzyskie
- Pozostałe
- Wyprzedaż
- Dla drużyn
-
Strefa klienta
Strefa klienta
-
Szukaj
- Zaloguj
-
0
-
0Twój koszykTwój koszyk jest pusty.
Reklamacje
REKLAMACJE
Wszystkie towary zakupione w naszym sklepie internetowym objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta bądź importera.
Jeśli otrzymany przez Państwa towar będzie posiadał wady techniczne, należy odesłać go nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jego dostarczenia na adres:
sportsforce.pl
70-342 Szczecin
al. Bohaterów Warszawy 40 2m1
Reklamacji nie podlegają jakiekolwiek przypadkowe lub celowe uszkodzenia mechaniczne (rozdarcia, przecięcia itp.) oraz uszkodzenia spowodowane nieprawidłowym użytkowaniem. Reklamowany lub zwracany do nas towar musi być czysty. W przeciwnym wypadku zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia reklamacji.
Do przesyłki z reklamowanym towarem prosimy dołączyć opis reklamacyjny, który powinien zawierać szczegóły reklamacji oraz adres zwrotny z kontaktowym numerem telefonu.
Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Podstawą przyjęcia reklamacji jest oryginał/kopia dowodu zakupu – faktura VAT lub paragon.
Klient ponosi koszty odesłania do nas reklamowanego towaru. W przypadku gdy reklamacja zostanie rozpatrzona na korzyść klienta koszty odesłania towaru do klienta pokrywa nasza firma, natomiast gdy reklamacja zostanie odrzucona koszty ponosi klient.
Uwaga: Nie przyjmujemy paczek przesyłanych do nas w formie przesyłki za pobraniem.
W przypadku gdy dostarczone do Państwa opakowanie z towarem będzie nosić ślady uszkodzenia lub prób otwarcia, należy w obecności kuriera spisać protokół szkody (formularz doręczyciele mają przy sobie) i nie przyjmować towaru.
Rzeczy wysłane w formie gratisów przyznawanych w programie lojalnościowym nie podlegają gwarancji/reklamacji.